BIP



TBS w Brzezinach sp. z o.o.        

Oferta na zarządzanie



Oferujemy zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

dysponujemy wykwalifikowaną doświadczoną kadrą oraz zapleczem organizacyjnym i technicznym;

zapewniamy:

  1. wysoką jakość i kulturę obsługi,
  2. stały kontakt mailowy i telefoniczny,
  3. zgłaszanie i usuwanie awarii – całodobowo,
  4. dostosowanie zakresu oferty do indywidualnych potrzeb klientów,
  5. atrakcyjną cenę za szeroki wachlarz usług.

Zakres:

  1. obsługa administracyjna,
  2. obsługa księgowa,
  3. obsługa techniczna,
  4. dyżury elektryczny i wodno-kanalizacyjny,
  5. podstawowa obsługa prawna,
  6. ubezpieczenie nieruchomości.

W zakresie obsługi Wspólnot Mieszkaniowych:

  1. przygotowywanie i organizacja spotkań i zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej z zapewnieniem sali konferencyjnej oraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
  2. reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami w zakresie określonym umocowaniem,
  3. konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przedsądowym,
  4. udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
  5. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku oraz poszczególnych lokali,
  6. prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
  7. doradztwo i pomoc w regulowaniu stanów prawnych nieruchomości.
  8. prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  9. zlecanie przeprowadzania w wymaganych terminach przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
  10. bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
  11. przygotowywanie propozycji planów remontowych,
  12. przygotowywanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
  13. realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie, w szczególności: zlecanie dokumentacji technicznej (jeżeli jest wymagana), dokonywanie wymaganych uzgodnień dokumentacji, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, zgłaszanie robót lub uzyskanie pozwolenia, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług, opracowywanie umów oraz koordynacja realizacji prac, w tym współpraca z inspektorem nadzoru, udział w odbiorach, przeglądach pogwarancyjnych, rozliczanie remontów,
  14. przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów, usług i robót budowlanych oraz umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie szkód ubezpieczycielowi i obsługa ich likwidacji,
  15. zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
  16. zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
  17. prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
  18. dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
  19. wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących lokali,
  20. pełna obsługa finansowa nieruchomości,
  21. otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  22. prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
  23. dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
  24. prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów, usługodawcami i wykonawcami robót,
  25. pobieranie i ewidencjonowanie opłat od właścicieli i najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat,
  26. zapewnianie druków opłat,
  27. windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu,
  28. rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
  29. wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania,
  30. prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej,
  31. pełna obsługa korespondencji z właścicielami, najemcami i podmiotami zewnętrznymi,
  32. informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
  33. kontakt ze służbami jak: Policja, Straż Pożarna w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości oraz administracją architektoniczno-budowlaną i nadzorem.

Zakres realizowanych czynności może być dostosowany do potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.

Opublikował: Jacek Janacz
Publikacja dnia: 17.03.2021, 20:53
Dokument oglądany razy: 905
Podpisał: Jacek Janacz
Dokument z dnia: 06.03.2021
  |