Oferta na zarządzanie
Oferujemy zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
dysponujemy wykwalifikowaną doświadczoną kadrą oraz zapleczem organizacyjnym i technicznym;
zapewniamy:
- wysoką jakość i kulturę obsługi,
- stały kontakt mailowy i telefoniczny,
- zgłaszanie i usuwanie awarii – całodobowo,
- dostosowanie zakresu oferty do indywidualnych potrzeb klientów,
- atrakcyjną cenę za szeroki wachlarz usług.
Zakres:
- obsługa administracyjna,
- obsługa księgowa,
- obsługa techniczna,
- dyżury elektryczny i wodno-kanalizacyjny,
- podstawowa obsługa prawna,
- ubezpieczenie nieruchomości.
W zakresie obsługi Wspólnot Mieszkaniowych:
- przygotowywanie i organizacja spotkań i zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej z zapewnieniem sali konferencyjnej oraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami w zakresie określonym umocowaniem,
- konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przedsądowym,
- udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku oraz poszczególnych lokali,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
- doradztwo i pomoc w regulowaniu stanów prawnych nieruchomości.
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zlecanie przeprowadzania w wymaganych terminach przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
- bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
- przygotowywanie propozycji planów remontowych,
- przygotowywanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
- realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie, w szczególności: zlecanie dokumentacji technicznej (jeżeli jest wymagana), dokonywanie wymaganych uzgodnień dokumentacji, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, zgłaszanie robót lub uzyskanie pozwolenia, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług, opracowywanie umów oraz koordynacja realizacji prac, w tym współpraca z inspektorem nadzoru, udział w odbiorach, przeglądach pogwarancyjnych, rozliczanie remontów,
- przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów, usług i robót budowlanych oraz umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie szkód ubezpieczycielowi i obsługa ich likwidacji,
- zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
- zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
- prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
- dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
- wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących lokali,
- pełna obsługa finansowa nieruchomości,
- otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
- prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
- dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów, usługodawcami i wykonawcami robót,
- pobieranie i ewidencjonowanie opłat od właścicieli i najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat,
- zapewnianie druków opłat,
- windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu,
- rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
- wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania,
- prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej,
- pełna obsługa korespondencji z właścicielami, najemcami i podmiotami zewnętrznymi,
- informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
- kontakt ze służbami jak: Policja, Straż Pożarna w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości oraz administracją architektoniczno-budowlaną i nadzorem.
Zakres realizowanych czynności może być dostosowany do potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.
Opublikował: Jacek Janacz
Publikacja dnia: 17.03.2021, 20:53
Dokument oglądany razy: 906
Podpisał: Jacek Janacz
Dokument z dnia: 06.03.2021